”Janni?” Bill sanoi. 'Are you sure it was a great idea call to me? Do you think that I'll forgive you?' sanoisinko noin? Ei en. ”Juu... Hei... Bill... Mä.. m-mä, mun pitää mennä. Moi. Soitellaan” sanoin nopeasti ja suljin puhelimen. ”Kukasse oli?” Michi kysyi. ”Ömm, kaveri vaan..” sanoin ja katsoin auton ikkunasta ulos. 'Niin. Vaan kaveri. Bill. BILL KAULITZ ON MUN KAVERI! Hei haloo Janni! HERÄÄ TODELLISEEN MAAILMAAN. Kaikki tietää, että se oli Bill!' joku ääni sano mun päässä -Meinasin siis Billiä.
Michi nyökkäsi ja keirsi kädet mun ympäri. ”Kyll sä viel selviit” Michi uskotteli ja se oli osittain oikeessa. Jos mun ei enää tarvis nähä Billiä, niin se varmastikkin unohtuis piakkoin. Automatkan kuluessa, huomasin kun Matt silmäili mua. Pudistin päätäni ja yritin saada ajatuksiani muualle. "Ahh. Pitäis varmaa äitille jotain hommata?" Sanoin Sindille. "No joo.. Mä olin kaukaa viisas ja ostin tuliaisii, eli ei tartte.. Mut.. Mansikoita!" Sindi hihkas ku ajettiin torin parkkipaikalle.

"Äiti! Moi. Mitä kuuluu?" sanoin kun nousimme autosta pihalle ja hyvästelimme muut. "Hei Janni ja Sindi! Voi kuinka mulla on ollut ikävä teitä!" äiti tuli heti halaamaan meitä. "Eäh, äiti hei... Meon jo isoja tyttöjä, niinkun isä tapaa sanoa" Sindi sanoi ja virnisti.
Menimme sisälle ja joimme kahvia ja jutustelimme niitä näitä kauan. "Lähen kävelemään. Tuun varmaan illemmalla takasin" sanoin ja tungin tennarit jalkaani. Suljin oven ja kävelin rappuset alas. Hengitin raikasta ilmaa ja kävelin eteen päin.
Ajattelin Billiä koko ajan. Ei se noin vain multa unohtuisi.

Billin näkökulma:
"Moi mo. Meen käymää pihalla" Bill sano G, G ja T:lle ku oli laittanu kenkäsä jalkaan. "Keinumaan vai?" Tom heitti läpällä Billille. Bill mulkaisi tätä vihaisesti ja paiskasi oven perässään kiinni.
'Voi Bill sä olet tyhmä. Tyhmä. Tyhmä. Se on taottu muhun, se ei lähde musta pois -Janni siis. Mä en vaan yksinkertaisesti voi unohtaa sitä. Sen vihreitä, kauniita silmiä. Ja huulia. Pehmeet ja täyteläiset...' Bill ajatteli. "Ups. Anteeks. Ei ollut tarkoitus törmätä, olin vain ajatuksissani" Bill sanoi ja katsoi törmääjään. 'Janni!? Ei ei olekkaan. Ihan samannäköinen.' "Ei se mitään" tyttö sanoi ja hymyili Billille suloisesti. Bill hymyili takasin ja hetkessä se tapahtui. Bill suuteli tuntematonta tyttöä.

Takaisin Janniin:

'Minkä takia mä päästin Billin menemään? Mä aina ajattelin; jotain tuommoista kun saisi. MUTTA NYT MÄ SAIN JA JÄTIN!' ajattelin ja kaaduin maahan. "Anteeks Janni. Mä en huomannu sua!" Matt naurahti. "Joo emmäkää sua" Janni vastas Mattille. Matt ojens kätensä mulle ja mä tartuin siihen. Siinähän se virhe vähän niinkuin tapahtukin. 'Ojennan käden, se on sun valinta tartutko siihen.' Toi alko pyörimään mun päässä silloin. Ei kuitenkaan aikaakaan, me käveltiin kösi kädessä ja yhen lammen kohalla. Me suudeltiin. Tavallaan toivoinkin jonkun muun huulia välillä.

Seuraava kuukaus meni nopeesti. Me oltiin jo omissa kotonamme. Matt oli mun luona ja me katottiin TV:tä

!Barlow Girl-I need you to love me!

"Matt. Sä tiiät. Mä rakastan sua, silti mä vielä.. Ajattelen paljon Billiä" Sanoin ääni väristen. En oo halunnu puhua Mattin kanssa tästä ikinä, mutta joskus se täytyi tehä, katoin että nyt on hyvä hetki. -Tarkoitan tosi paljon. Matt huokaisi. "Mä tiiän, oon huomannu sen hyvin. Ehkä liiankin" Matt sanoi ja katsoi muhun kauniilla silmillään. Nousin istumaan Mattin viereen. Suutelin tätä hellästi ja näykkäsin Mattin huulta. Matt suuteli mut takasin ja kaato mut sohvalle. Otin Mattin paidan pois. Matt laitto kätensä mun paidan alle ja suuteli mua. Hän veti mun paidan pois. "Matt EI!" huusin kovaa ja laitoin paidan takaisin mun päälle. Otin kännykän ja rahapussin. Otin myös moottoripyörän avaimet. Otin laukun ja tungin kengät jalkaani. Avasin oven ja paiskasin sen kiinni. Juoksin kerrostalon rappuset alas ja avasin ulko-oven. Oli alkanu jo hämärtämään. Otin kypärän ja laitoin sen mustien hiuksieni päälle. Istuin 'mopon' päälle ja käynnistin sen. Lähdin ajamaan. Pois. Jonnekkin muualle kun Mattin luokse. Ajoin vähän aikaa lentokentälle. Laitoin 'mopon' lukkoon ja kävelin aulaan. Etsin lähtölistasta lähimmän joka lähtisi Saksaan. Menin nostamaan rahat tililtäni ja kävin ostamassa lipun.
"Onko sinulla matkatavaroita?" tullissa kysyttiin. "Ei, vain tämä laukku" sanoin. "Selvä. Voit mennä" minulle sanottiin. Kävelin 'odotustilaan' Laitoin hupparin hupun päähäni, yritin naamioitua faneilta. Mutta se ei auttanut mitään. "Iiiik! Se on Janni! UnDeletestä!" joku tyttö huusi ja huokasin. Hymyili tekohymyä kaikille. Kirjotin niille nimmarrit ja ne lähti tyytyväisinä pois. Sitten tuli yks tyttö. Sillä oli ruskeet silmät ja musta tukka. Hän antoi mulle lapun ja kirjotin siihen nimmarrin. "Bill?" kysyin vahingossa ääneen. En nähnyt muuta kun ne ruskeat silmät aurinkolasien takaa ja ne mustat hiukset hupparin takaa. Bill veti hupun pois päästään. "Bill!" kiljaisin ja vedet valu mun silmistä. Kaikki oli jo ehtiny mennä koneeseen joten ne ei nähny. Tai mä luulin niin. "Janni!" Bill sano ja mä syöksähdin sen syliin. "Mä oon kaivannu sua ihan hirveesti. Mä kadun sitä mitä mä sanoin sulle, ja mä kadun sitä, että... Mä en tahtonu itteni enää rakastavan sua. Mut todellisuudessa. I need you to love me, and I, I won't keep my heart from you this time, 'cuz I allready have you <3" lausuin Billille ja näin Billin poskilla kyyneleet. Bill rutisti mua tiukasti takas ja mä aloin kuulemaan taputusta, mutta luulin kuvittelevani. "Kato nyt kuuleksä. Ei kukaan oo meitä vastaan, paitsi me kaks olimeme toisiamme vastaan, ja anteeksi. En halunnut sun lähtevän. Ajattelin vaan niin olevan helpompaa, mutta se vaan pahensi asiaa." Bill sanoi ja suuteli mua. Mä ajattelin vaan, että kyllä tää tauko hyvää teki.


Kuukausi meni kepeästi. Olin muuttanut Saksaan ja ikävä kyllä. UnDelete oli hajonnut. Olin ottanut siitä liikaa paineita ja hajosin jo kerran edellisen jälkeen. Onneks mulla on sentään Bill joka autto mut kokoon, tavallaan. Mut silti. Mä alotin soolouran. Se onkin vasta alussa, mutta etenee hyvää tahtia. Me on sovittu jo Tokio Hotelin kanssa yhteiskiertue ympäri Eurooppaa ja sitten katotaan missä ollaan. Ajateltiin, että mentäis Amerikan kiertueelle, mutta... Se tulee sitten myöhemmin eteen. Oveen koputettiin. 'Nyt ne tulee' ajattelin. Kutsuin Billin ja Tomin sekä Michin mun luokse viettämään iltaa. Nohh. Michin lähinnä sen takia, koska se ei oo nähny Tomia pariin kuukauteen. "Heij Michi!" sanoin ja halasin rakasta ystävääni. "Joko syödään mulla on nälkä" Michi kysy ja mä naurahdin. "Ei, ei viel" sanoin ja vinkkasin silmää. Mic nosti toista kulmaansa ja meinasi kysyä ennen kuin joku kerkes pimpottamaan. "Nonii" sanoin ja hymyilin Michille veikeästi. Avasin oven ja purskahdin nauruun kun näin Michin ja Tomin ilmeet. Michi kääntyi nopeasti, mutta vedin sen takaisin. Samoin Tom kääntyi, mutta Bill veti hänet takaisin. "Ya should talk your things clear, we don't wanna see how you two are like; I'm not talking to that man!" Bill sanoi ja hymyili mulle. "Niimpä" sanoin ja Bill tuli halaamaan mua. "Grrrr, bad boy, bad boy!" sanoin ja läpsäsin Billin kättä joka oli takamuksellani. Naurahdin pienesti ja hymyilin Billin ilmeelle, joka katsoi olkkariin. Jossa Michi ja Tom olivat. "He eivät sovittele välejä?" sanoin kysyvästi. "Einiin" Bill sanoi ja käänsi mut olohuoneeseen päin. Mua alko hymyilyttää. "Nonni kyyhkyläiset!" sanoin ja patistin heidät syömään. Virnistin Tomille joka katsoi mun takamusta läppäsin sitä hellästi. "Äläs kuule luulekkaan, mä oon Billin, sä oot Michin!" sanoin selvästi suomen kielellä, vaikka Tom ei ymmärtänytkään mitä sanoin, mutta äänensävystä tajusi mitä sanoin. Juttelimme hetken ja menimme katsomaan elokuvaa. Elokuvan päätyttyä hain matkalaukut ja sanoin Billille ja Tomille lähteväni Suomeen 3viikoksi. Bill vastusteli, mutta sain käännettyä Billin pään.


Lentokentällä hyvästelin Tomin, mutta Billin kanssa hyvästely pitkiintyi. "Janni, mulla tulee ikävä sua." Bill sanoi. "Mullakin sua, lupaat, ettet katokkaan muita tyttöjä?" sanoin. -Ja sen, että oot mun luona sitten kun tuun? "Lupaan, ja jos petän lupauksen, saat ampua mut! "Bill lupas ja mä uskoin. "Mä rakastan sua" sanoin ja halasin Billiä.



!Barlow Girl – Enough kuunnelkaa tässä!!!!!

*Tää EI lopu tähän vaikka siltä vaikuttaa. Toi biisi vaan sopii tähän tilanteeseen sopivasti ja tälleen. Eli saatte odottaa vielä ainakin yhtä jaksoa, mutta jos kommentoitte ahkerasti, jatkan ehkä pidemmälle. Nyt mulllakin vähenee ficit ku on koulut ja kaikki. Eli eli. Ainii, kiitän Jebbeä kovasti 'neuvoistasi'! Ne autto :D. No seuraavaa osaa odottaessa:

-Emppu :) *