Se otti Tompan ranteista kiinni ja huus lentoemäntää. Lentoemäntä tuli ja kutsu kapteenin. Tomppa vietiin jonnekkin ja mun poskea jäätiin hoitamaan. Matt kahto mua käytävän päässä ja mä pudistin päätäni. Bill kuitenkin tuli mun ja Mattin näkökentän eteen.

"Kuulkaa. Teidän pitäis mennä omille paikoille. Alamme laskeutua", lentoemäntä sano ja ojensi kätensä. Otin siitä kiinni ja nousin. Pyyhkäsin housujani ja suoristin hupparini. Hengitin syvään ja otin muutaman askeleen. "Bill... voinko istua teidän kans?" kysyin ja käännyin ympäri. Bill ei kuullut mua, se jutteli jotain Tomin ja lentoemännän kanssa. Huokasin ja pudistin päätäni ja puristin kädet nyrkkiin.

!Untitled - Simple Plan!

Kävelin lentokoneen käytävää pitkin paikkaani kohti. Pysähdyin parin penkkirivin päähän paikastani. Suljin silmäni ja puristin hampaat yhteen. Astuin hitain askelin kohti paikkaani. Vilkaisin Mattiin joka katsoi mua surullisilla silmillä. Siristin silmäni ja istuin alas. Turvavyö valo oli juuri syttynyt joten laitoin sen. Matt tapitti mua sinisillä silmillään ja yritti saada muhun katsekontaktia. Mä en.. Mä en pysty enää.. mun on pakko. mä häivyn tästä porukasta. ei ne oikeestaan tarvii mua! Michi. Michi voi laulaa. Se osaa. se kesää kaiken. mä en. mä häivyn. Ei. Mä en saanu ajatella tollasta. Mä en voi jättää Sindiä. Michiä. Mattia. T-... Tomppaa. Se nimi jäi kaikumaan mun pään sisälle. Avasin silmät ja huomasin, että olin taas itkeny.  Matt kahto mun silmiin ja olin näkevinäni senkin silmissä kyyneliä. Vedin naamalleni ihan pienen hymyn. Matt vastasi hymyyn ja halas mua. En ollu ihmeissäni. Itseasiassa melkein toivoin, et se halais mua. Tomppa ei nähny meijän halausta. Se tapitti ikkunasta ulos. Tai no taivaalle. Irrottauduin Mattista 
ja käänsin pääni käytävälle. En tahtonut äyttää uusia kyyneliä.

Lentokone tömähti maahan. Nousin penkiltä ja otin laukkuni. Bill.
Käännyin nopeasti ympäri
ja katsoin taakse. Bill seisoi paikallaan ja tuijotti mua silmiin. Sen naamalle tuli hymy. Otin aurinkolasit pois ja hymyilin takaisin. Bill viittoi tulemaan luokseen. Kävelin taakse. "Janni. Mä tiedän, et ollaan tunnettu vasta 2 tuntia, mut... Mä taidan.. vähän.." Bill kerkes sanoo ennen kun hiljensin sen hellällä suudelmalla huulille. Irrottauduin kuitenkin nopeesti ja astuin askeleen kauemmas. En siksi että se olisi ollut virhe, mutta kuitenkin. Siinä me seistiin pari minuutti ja tuijotettiin silmiin. Kone pysähty kokonaan ja Bill havahtu haaveistaan. "J. Ala tulla." Michi huusi. Nostin käden ja nyökkäsin. Hipaisin 
Billin poskea kädelläni ja lähdin kävelemään pois. Olin jo puolessa välissä, kunnes joku tuli takaapäin ja kääns mut. Bill, ajattelin kun näin kasvot. Bill suuteli mua. Se vei kätensä mun ympäri ja mä laitoin ne sen kaulan ympäri. "Noni J.  tule." Michi sano ja nauroi. Bill irrottautui ja lähti Gegen ja Gustin ja Tomin luokse. Hymyyilin Billin perään ja lähdin Michin luokse. Sid katto mua oliks-kivaa-virneellä. Nyökkäsin ja päätin ettei olisi mitään kerrotavaa.

!Olkaa hyvä. tässä on siis tää 3. osa. ja sorry jos tuli vähän tylsähkö :D kommentoikaa.!