Katsoin kauhusta valkeita Mattia ja Tomppaa. "Mitä?" kysyin ja tuijotin Mattia silmiin.

!Tokio Hotel - Break away!

"Voitko mennä hetkeks Sindin ja Michin seuraks, Matt?" Tomppa kysy ja kahto mua vihasesti silmiin. Käänsin mun katseen pois. Matt nousi ja tepasteli Sidin ja Micin luokse.

"Mitä toi äskönen oli?" Tomppa tivas ja pakotti mut kattoo sen silmiin. "Miten niin?!" kysyin niin etten muka tietäis. "Luuletko mun olevan sokee?" Tomppa kysy ja puristi mun rannetta. "Ai vitun mulkku, päästä mun kädestä irti ensimmäiseks!" kirosin Tompalle. -Mä saan puhua kelle mä haluan ja mähän puhun, inahin ku Tomppa puristi kovempaa. "Tyttö kulta sä oot mun ja vaan mun!" Tomppa karjas. "Mähän en enää sun oo!" Kiljasin ja riuhtasin käteni irti Tompan kädestä. Mä nousin paikaltani ja tunsin ku kyynel vieri mun poskee pitkin. Menin Michin ja Sindin paikalle ja otin Mattin tukasta kiinni. Vetäsin sen ylös ja tönäsin käytävälle. Mun katse suuntautu takana istuviin ja näin ku Bill tarkkaili mua surullisin silmin. Pudistin päätäni ja vein katseeni Mattiin. Sen silmiin. Siristin silmät ja osoitin Tompan paikalle. Matt meni sinne ja mä istahdin uus kyynel poskellani mun parhaan kaverin ja siskoni väliin. "Mä..." Michi ehti alottaa. "Ei älä sano mitää" sanoin ja aloin tosissani itkemään. Nostin jalat penkille ja painoin pääni niitä vasten. Nukahdin hetkeksi siihen ja heräsin ku mua tönästiin. "Ai anteeksi, ei  ollut tarkoi..."lentoemäntä ehti sanoa ennen ku nostin pääni sylistäni. -Mitä sinulle on tapahtunut? se kysy multa ja kyykisty siihen mun viereen. "Ei mitään vakavaa. Itkenyt vain" sanoin ja hymyilin. -No yritä jaksaa, se sano ja nousi. Väänsin kasvoilleni tekohymyn ja nousin ylös seisomaan. Tiesin näyttäväni turpiin saaneelta. Mulla oli vessahätä ja lähdin vessaan. Ennen kun pääsin vessan ovelle joku vetäs mut sen viereen istumaan. "Mitä se teki sulle, sattuko suhun?" Bill kysy. "Ootko kunnossa?" Tom kysyi ja siirsi mut niitten keskelle istumaan. Huokasin raskaasti ja nousin ylös, mutta Bill otti mun vyötäröltä kiinni ja vetäs mut takas istumaan. "EI HERRANJUMALA!" inahin ja vilkasin molempiin. -Eiköhän se oo mun yksityis asia?! ja mitä se teitä koskettaa sitäpaitsi? Miettikkää nyt, puolivieraan asiat kiinnostaa.... maailman kuuluja staroja?! tiuskasin ja nousin ja menin Tomin ohi. Katoin Kaulitzeihin ja nyökkäsin. Menin vessaan ja nojasin lavuaaria vasten. Olinkohan ollut liian tiukka? Pitäiskö pyytää anteeks? Käännyin peiliin päin ja otin paperia ja kastoin sitä. Pesin levinneen meikin pois ja heitin paperin roskiin. Tungin käteni taskuun ja tunsin jonkun paperin siinä. Vetäsin sen pois ja avasin. 'Anteeks, anna anteeks. Mä olin törppö. Tietenkin saat puhuu kelle haluut, mutta mä rakastan sua niin paljon, että en haluu nähä sua toisen kanssa. Eihän tää oo ohi?? -T.  JA HAISTAKOOT PASKAN! MITÄ SE MUA RAKASTAA? Otin eyelinerin taskusta ja käänsin paperin nurinpäin ja kirjotin siihen: 'Tomppa rakas, TIETENKIN TÄÄ ON OHI! -Janni.

Pien virne kävi mun kasvoilla mutta pyyhin sen nopeasti pois. Rypistin paperin mun nyrkkiin ja avasin vessan oven. Kappas kukas se siinä seisokaan. TOMPPA! Se kahto mua hiuksiensa alta. Se tuli lähemmäs ja suuteli mua. Mä tungin lapun sen hupparintaskuun ja läpsäsin sitä, koska en halunnu sen olevan mun lähellä. "Mitä sä nyt?!" se sano ja nosti kiinnostuneena ja halukkaana kulmaansa. "Ei vittu! M-I-N-Ä   E-N   H-A-L-U-A   O-L-L-A S-U-N   K-A-N-S-S-A!" tavasin Tompalle ja sain samassa iskun naamaani. Bill nousi ja kiirehti mun luokse. Se vetäs mut halaukseen. Tomppa oli tekemässä jotain, mut Tom esti sen. Se otti Tompan ranteista kiinni ja huus lentoemäntää. Lentoemäntä tuli ja kutsu kapteenin. Tomppa vietiin jonnekkin ja mun poskea jäätiin hoitamaan. Matt kahto mua käytävän päässä ja mä pudistin päätäni. Bill kuitenkin tuli mun ja Mattin näkökentän eteen.

!Tässä sit tää 2. osa. Ja muuten älkää sekottako Tomppaa ja Tomia keskenään!?... Kiitos, kommentteja. Onks toi nimi teistä hyvä? Mut joo seuraavaan osaan...!