Bill suuteli mua. Se vei kätensä mun ympäri ja mä laitoin ne sen kaulan ympäri. "Noni J. tule." Michi sano ja nauroi. Bill irrottautui ja lähti Gegen ja Gustin ja Tomin luokse. Hymyyilin Billin perään ja lähdin Michin luokse. Sid katto mua oliks-kivaa-virneellä. Nyökkäsin ja päätin ettei olisi mitään kerrotavaa.

Istuin hotellishuoneessa sängylläni. Mua ärsytti. Siis tosi paljon. En ollu enää varma, mun tunteet sinkoili minne sattu. Mua alko yököttää. Otin käsilaukusta rööki askin ja sytytin yhen röökin. menin parvekkeelle ja kat-
selin Berliinin taivasta. Pilvet liikkuivat ja aurinko häikäisi silmiin. Vedin viimeset sauhut ja tumppasin tupakan. Menin takaisin sisälle ja otin laukusta puhtaat vaatteet. Menin kylppäriin ja otin vaatteet pois. Avasin suihkun ja annoin lämpimän veden kastella hiukseni ja pestä meikkini pois. "Huonepalvelu" kuulin koputusta ovelta. Otin pyyhkeen pyyhekasasta ja vedin sen tukkaani. Otin kylpytakin ja solmin sen kiinni.
Tepastelin ovelle ja avasin sen. "Tomppa?" sanoin ja olin hetken aikaa sekaisin. -Ei. PAINU HELVETTIIN TÄÄLTÄ! NYT! kiljuin kurkku suorana. "Rauhotu! Mä en haluu mitään pahaa, koska mä haluun sut takas!" Tomppa sano nauraen. "Nii vissiin!"sanoin ja tuijotin Tomppaa siristäen silmiäni. -Mä en halua olla sun kanssa. Tää on ohi! Mä en- mä en pysty. Mä jätän teijät- sutkin, sanoin ja tunsin kun jalat petti mun alta. Kyyneleet vieri mun poskia pitkin ja tippu lattialle. "Janni! Mikä sulle tuli?!" Michi huus vähän kauempana Tompasta. -Ei helvetti T.! mitä sä teit? Michi jatko ja töväs Tompan syrjään. Mattkin tuli paikalle ja tujotti tiukasti Tomppa. "Ja sä! Jos sä et lopeta Jannin ahdistelua sä lennät ulos. Tää oli viimeinen varotus! Jäät tai lähdet. Sun päätös" Matt tiuskasi ja Tomppa kohautti olkapäitään ja lähti pois. "Michi? Mä lähen" sanoin ja nousin. Paiskasin oven kiinni Puin nopeesti punaset pillit ja mustan topin. Vedin päälle vielä hupparin ja tungin tennarit jalkaani ja hengitin kiivastii. Avasin oven ja juoksin alas aulaan. Moikkasin sille ovihemmolla ja sanoin palaavani myöhemmin.

Juoksin Berliinin katuja pitkin. Istuin johonkin penkille joka oli lähellä Berliinin toria. Vedin hupun päähäni ja otin röökit taskusta. Sytytin yhen ja laitoin sen suuhuni. Mä aloin miettimään huomista keikkaa. Valuin alemmas penkiltä. Nousin istumaan penkin "selkänojaan" ja  Vedin sauhut sisääni. Puhalsin savut pois 'renkaina'. Tumppasin ja heitin kaivoon. Lähdin kävelemään. Tulin jonkun kauppakeskuksen eteen, 'Wau!' ajattelin. Tutkin laukkuani ja huokasin helpotuksesta, mun lompakko oli mukana. Avasin sen ja katsoin onko mulla paljonkin rahaa mukana. Tarpeeks ainakin. Ensimmäiseks mä suuntasin johonkin kauppaan ja ostin kajaalin, puuterin, luomivärit ja ripsarin. Menin johonkin vessaan ja meikkasin. Katsoin vaatteitani ja ajattelin, että voisi ostaa uudet farkut. Menin vaatekauppaan ja mikä yllättävintä. Mun piti ostaa VAIN farkut ja tulin kaupasta kahen ison vaatekassin kanssa.

Pääsin ostos keskuksesta ostosten jälkeen ulos ja menin kahvilaan. "One coffee, please." sanoin ja sain sen aika nopeest. Menin jonnekkin pimeään kulmapöytään. Join kahvia ja vaivuin hetkeksi unelmiini. "Nuori neiti- älä luovuta. Sä pystyt kyllä jatkamaan. Se on vaan sun tahdosta kiinni" joku musta vaatteinen sano ja istu mun pöytään. "Anteeks, mut kuka sä oot?" kysyin hieman hämilläni. Se otti huppunsa pois päästä ja erotin silmät. "Bill", ajattelin ääneen. Otin vaatteet ja nousin. "Kiitos. Heräsin todelliseen maailmaan." sanoin ja juoksin kahvilasta ulos. Juoksin tien yli ja kuulin jokun huutavan nimeäni. "Janniiiii VARO!" Se joku huusi. Siteen mulla pimeni.

!Moi nyt tuli neljäs osa. Mitä piditte? Tästä tuli vähän outo, mut en saanu unta yöllä ja mun piti jo oikeestaan eilen kirjottaa, mut en kerinny, ni nyt on ajatus vähän hukassa, et saatto tulla sekava :D KOMMENTOIKAA!