Juoksin neljänteen kerrokseen ja katsahdin ovea. 'Missä Bill on?' ajattelin ja huokasin. Ehkä Bill ei muistanukkaan. Avasin mun oven ja löntystin sängylle. istahdin siihen ja heitin laukun ja avaimen lattialle. 'Ja tunteet on aidot..' Paskanmarjat ne mitään aitoja on. Huokasin todella raskaasti ja kaaduin makaamaan sänkyyn. mu poske pitkin vierähti pari kyyneltä.




Kello lähesty jo kuutta. Olin menettänyt toivoni sen suhteen, et Bill ilmestyis. But no. Nousin sängyltä ja otin vaatteet henkarist. Puin ne päälle ja suuntasin vessaan. Otin meikinpoistoaineen ja pesin vanhat meikit. En meikannut vielä. Vasta esiintymispaikalla. Otin miekkipussin ja tungin sine lakat ja muut. Hain mustan pienen nahkalaukkuni ja menin ovelle. Avasin sen ja astuin ulos. Kello oli minuuttia vaille kuusi. Juoksin rappuset alas ja ehdin juuri tasalta. "Kato neiti myöhästelijä ajoissa. Ei sovi yhteen" Matt sano ja nousi sohvalta. Muut nousi myös ja suoristeli vaatteitaan. Me lähettiin ovelle päin. Ovimies avas oven ja me mentiin ulos. Fanien kiljunta sai mut hymyilemään. Yks tyttö, aika nuori, tuli pyytämään nimmaria ja kysy saako yhteiskuvan. Vastasin tietenkin joo. Otimme kuvan ja hän meni muiden sekaan. Fanit pyöri mun ympäri ja mä kirjotin niille nimmareita.
Me mentiin bussiin ja istuin sohvalle. Huokasin raskaasti ja Matt kuuli sen, tai no luulen niin koska se kahto muhun ja tuli mun luokse. "Moi" sa sano yrittäen avata keskustelua. Roikotin päätäni ja nostin käden moin merkiksi. "Onks sulla asiaakin?" kysyin ja katoin Mattiin joka tapitti ikkunasta ulos. "Ehkä" se sano ja kahto muhun ja hymyili iloisesti. "Eikö Bill tullut?" Matt kysy yllättäen ja mä käänsin nopeasti pääni pois. Purin huultani ja huokasin. "Ei. Ei tullut" sanoin ja kohautin hartioitani. -Ehkä sil oli toinen tyttö, sanoin ja päästin muutaman kyyneleen. "Mun mielestä... tai siis. Bill ei oo sellanen" Matt sano ja vääns naamalleen pahoittelevan ilmeen. -Sillo ku Bill rakastuu se oikeesti myös rakastuu, niinku mäkin, Matt sano ja katto mua sinisillä silmillään. Nostin kulmaani ja laitoin kasvoilleni säälivän hymyn. "Mä en tiennytkään..." sanoin ja pörrötin Mattin pehkoa. -Mäkin pidän susta. Mutta. mä... tiiät kyllä. En voi, sanoin ja halasin Mattia. Matt vastas halaukseen. "Kavereita?" se kysy. "Eihän me oltu ees riidoissa. Mutta joo" sanoin ja menin kauemmas. Otin kaapista lasin ja laitoin siihen vettä. Hörppäsin sitä ja laskin lasin pöydälle.


Nousin bussista ja menin huppu päässä sisälle. Mulle oli otettu oma takahuone, koska mun esiintyminen vaati keskittymistä. Istuin sohvalle ja hengitin syvään. Yhtäkkii mä muistin. Millä helvetillä mä soitan? Ryntäsin ovesta ulos ja juoksin Maxin, meijän managerin luokse. Kopautin sitä olkaåäähän. "Millä mä soitan?" kysyin niin nopeest ja epäselvästi, ettei Max saanu selvää. "Mitä vaatteita sä koitat?" Max sano hämmentyny ilme kasvoillaan. -Siis. MILLÄ MÄ SOITAN?!" sanoin ja tapitin Maxia. "Aiiii.. joo. No, katotaa jos täältä löytyis jotain" Max sano ja jatko keskustelua Sen tyypin kanssa. -Siis mä katon, se sano viel ja käänty muhun päin. Nyt olin tyytyväinen ja menin takasin huoneeseen. Istuskelin siellä ja lauloin hiljaa biisejä joita keikalla esitettäisiin. "J. tuu mennää harjottelee" Michi sano ja tuli mun huoneeseen. "MAX! SE KITARA!" karjasin ja katoin lavan reunaa. -MAAAA-AAAX! yritin vielä, mutta en saanut vastausta. Meni hetken ennen ku Max tuli. "Ei oo kitaroita! se sano ja kysy vielä siltä tyypiltä joka pyöri Maxin perässä täällä. "Mitenni ei oo?" kysyin ja katoin Michiä joka sääteli kosketinsoittimia. "Matt?"sanoin ja katoin sitä purren huultani. -Mitä me tehää? kysyin ja sain vastauksen siltä Maxin 'kamulta'. "You have to be without guitar" se sano. -I can listen and tell you does it sound good, se jatko ja mä nyökkäsin. Alotettiin soittaminen.


Harkat meni ihan hyvin. Lukuunottamatta sitä kitaranpuutosta. Mä meikkasin huoneessani. Otin kajaalin ja vedin paksut rajaukset. Sain emikattua virheettömästi ja aloin laittamaan hiuksiani. Laitoin muotovaahtoa ja pörrötin ne tuuheiks. Otin vielä lakan ja suohkutin sitä hiuksii. Laitoin vielä pinkin 'rusettipinnin'. "I'm ready!" huusin jakoputin Michin oveen kun kävelin siitä ohi. Kuulin vaan jotai mutinaa. Avasin sen oven ja astuin sisään. Michi oli vielä vaiheessa meikkauksen kanssa. "Anna mä" mä sanoin ja hymyilin. Meikkasin Michin ja laitoin sen punaset hiukset kuntoon. Me mentiin Micin kanssa Sidin ovelle ja koputettiin "We are here" sanottiin yhtä aikaa ja mentiin sisään. Sid oli jo laittanu meikit ja hiukset, mut se puki vasta. "Valmis" se sano ja hymyili meille. Nyökkäsin ja me lähettii lavan taakse, missä Matt jo oottikin meitä. Fanit huus lavan toisella puolella. Mua alko naurattaa, mutta pukahdutin naurun ja keskityin olennaiseen.
Valot pimeni salissa ja kiljunta vaa ylty. Mä menin ekana lavalle ja aloin laulamaan ilman mitään säestystä meijän biisiä. Sitten Sindi meni huomaamattomasti rumpuihin ja alko soittaa. Matt tuli bassoa soittaen. Sit Michi tuli ja me päästiin vauhtiin. Mä lauloin ja hymyilin. Yhtäkkiä fanit hiljeni ja mäkin lopetin laulamisen. Muut lopetti soittamisen. Kuulin yhen fanin huutavan: "Where is Tomppa?" "And why nobody is not playing the guitar?"... "Ok ok" sanoin. -Tomppa... Tomppa ei oo enää UnDeletessä. Se jätti meijät, mut. Ja mun piti soittaa mutta. Mutta sitten en saanutkaan kitaraa ja... kerkesin sanoo ennen ku fanit alko taas kiljumaan. Katoin taakseni ja hymy nousi mun naamalle. Ei se ei ollu Tomppa. Se oli Bill joka kahto mua anteeks pyytävästi. "I'm sorry" se sano ja mä keskeytin sen suudelmalla. Fanit alko taputtaa ja mä nauramaan. "Mä kuulin, et teiltä puuttuu kitaristi" Bill sano. "Joten mä annan sulle mun kitaran" Tom sano ja tuli lavalle. Ne jäi istumaan lavalle sivummalle ja mä vilkasin niitä. Alotin taas laulamisen. Ja soittamisen.


"Thank you! We'll never forgot this! You were just a amazing! Thank you I love you. See ya next time in....? MAAAAAA-AAAX!? where?" sanoin ja Max kapusi lavalle. -In France! Max sano ja tallusti pois lavalta. "Ainiin. ja ikuisesti kiitos näille kahelle ihanalle ihmiselle" sanoin ja näytin kädelläni Tomia ja Billiä. Keikka loppu ja me mentiin pois lavalta. Annoin kitaran Tomille ja annoin sille suukon huulille, vaikka Bill näki. Se vaan naurahti. "Janni" Bill sano ja suuteli mua. Se suudelma oli pitkä ja ihana. "I really love you" Bill jatko ja mä nyökkäsin. Viitoin Billille, et mäki sua. Mä nousin bussiin ja istahdin sohvalle. Siinä se eka ulkomaan keikka tuli ja meni. Ihanaa. Kerranki.


! Heii täs tuli tää kuudes osa. Tästäkin tuli vähän hassu. Toivottavasti tykkäsitte. Toi loppu kuulostaa että tää loppuis tähän mut ei oikeest. Mulle tuli kiire ja lähen nyt. KOMMENTOIKAA, MOIKKA<3 !