Makoilin sängylläni katsellen kuvia vuoden takaa. Silloi mä ja pari muuta tyyppiä perustettiin bändi. Me ei ikinä ajateltu et edettäis näin pitkälle. Nii ja eka ulkomaan keikka ylihuomenna, Saksassa. Huomenna olis lähtö. Kuvat oli levällään mun huoneessa. Kohta muute olis se vuosi menny siitä ku soitettii eka yhteinen kappale. 'Heart from hell'. Viimeinen kuva oli meistä kaikista. Minä, Sindi, Michi, Matt, Tomppa. UnDelete. Me ollaan mietitty nimen vaihtoo, mut tultiin siihen päätökseen, että toi muistuttais siitä mitä elämässä ei kannata heittää hukkaan. Mäkin meinasin heittää mahdollisuuden päästä laulajaks. Laitoin kuvat takasin 'taskuihinsa' ja hyppäsin pois sängyltä. Puhelimeni tärisi taskussa viestin merkiksi. "Muista pakata -Michi." Mic on mun paras kaveri, ja tietää yleensäkkin mitä teen. Tai siis mitä mun pitäis tehä. Nytkin tutkin kuvia jotka ei katoo minnekkään ja niille olis myöhemmin aikaa. Tepastelin eteisen kaapille ja otin sieltä kaksi matkalaukkua. Älä ihmettele, en mä niin tyhmä oo et ottaisin kaks laukkua kahen päivän matkalle. En tosiaan, me ollaankin Saksassa kaks viikkoa. Raahasin ne huoneeseeni ja avasin kaapin. Se tyhjentyi melkein kokonaan. Vaatteet mahtuivat tietenkin yhteen laukkuun. Toinen täyttyi kengistä, vöistä ja muusta tarpeellisesta. Eikös se mee jotenkin silleen et 'kenkiä ei voi koskaan olla liikaa'? 

Aamu sarasti ja mä nousin unisena sängystä. Kello oli vast kuus, mut minkäs teet ku manageri on olemassa... Mulla ei ollu nälkä joten menin olohuoneeseen tuijottamaan TVchattia. Luin uusimman viestin. Se piristi mua ja sain itseni kunnolla hereille: 'Lähteekö joku teistä Saksaan UnDeleten keikalle.' Hymy nousi totaallisesti mun kasvoille. Kävelin vessaan ja pesin naamani. Otin puuterin ja laitoin sitä kasvoihin. Otin kajaalin ja vedin paksut rajaukset. Otin tummanviolettia luomiväriä ja levitin sitää luomiin. Vedin vielä kerrokset ripsaria. Löntystin huoneeseen ja avasin melkein tyhjän kaappini. Otin ruudulliset pillit ja mustan topin. Vedin hupparin siihen päälle. Otin lakkani laukusta ja suihkautin sitä hiuksiini ja pörrötin. 'Perfect' ajattelin ja kiiruhdin vessaan meikkipussi kädessä. Tungin meikkini sinne ja vein sen laukkuuni. Puhelin pärähti soimaan ja vastasin.

"No kerro Tomppa."sanoin ja virnistin peilikuvalleni.

"Ala tulla kulta, me ollaan jo täällä." Tomppa sanoi ja naurahti ja lopetti puhelun.

Otin mustan nahkarotsini ja vedin sen päälleni. Hain laukut ja vedin oranssit tennarit jalkaani. Menin rappusia pitkin ja avasin oven. Mic ja muut heiluttelivat kauempana mulle. Nostin kättäni tervehdykseksi. Avasin takakontin ja katsoin että mihin tungene laukkuni. Tungin ne muiden päälle ja löin luukun kiinni. Menin autoon ja jouduin istumaan Tompan viereen. Tomppa muistuttaa Vähän Tokio Hotelin Tomia, ainakin mieleltään, yhtä pervoja molemmat. Matt istui etupenkillä ja kysyi jotain multa. Tomppa veti kätensä mun ympäri ja yritti ärsyttää Mattia. Olimme kuitenkin pian perillä lentokentällä. Menimme tarkastuksiin ja pääsimme kaikki läpi ilman mitään lisätutkimuksia. Menimme paikoilemme ja mä joudúin (yllättäen) käytäväpaikalle. Kone nousi ilmaan ja mä päätin nukkua. Mulla ei ollu nälkä joten en halunnut syödä mitään. Nukuin muutaman tunnin ja heräsin koska joku herätti mua. Se oli joku fani ja pyysi nimmaria. Hymyilin sille ja kirjotin sen kuvaan. Olin olevinani iloinen, mut sit ku se tenava häipy siitä mä murahdin ja Matt kikatti ku tyttö mun vieressä.

"Se kysy multa saako sut herättää, annoin tottakai luvan", Matt  sanoi naurunsa keskeltä. Irvistin Mattille ja tökkäsin sitä kylkeen. Nousin hetkeksi venyttämään jalkojani. Katselin paikkoja ja monet olivat vapaana. Sattumalta näin taaempana jonkun musta hiuksisen. Mustahiuksinen nousi ja meni vessaan. Se jätti aurinkolasinsa jollekkin ruskee tukkasella. Mustahiuksinen katto muhun päin. Mun suu loksahti auki ja se hymyili mulle. Mä pudistin päätäni ja hymyilin takaisin. 'Ilmiselvä Bill Kaulitz!' ajattelin ja isttuduin huumaavassa tilassa penkilleni. Mietin mielessäni, että pitäisikö mun rynnätä sinne ja kysellä tyhmiä fanikysymyksiä`? Pitäiskö mun tentata, että tunteeko se mut? Havahduin ajatuksista kun se mun mielestä Bill tuli tervehtimään.

"Moi, sä oot siitä UnDeletestä", Bill sano. -Mut sä varmaan tunnetkin, se lisäs vielä, enkuks tietty.

"Joo moi, oon Janni, UD:stä",sanoin ja hymyilin. Tom tuli Billin viereen ja työnsi tätä poispäin, että mahtuisi itsekkin katsomaan mistä oli kysymys. Tomin ensimmäin liike oli kielellä tehty. Hän heilutteli huulikoruaan flirtisti. Matt tökkäs vieressä istuvan Tompan hereille ja osoitti huomaamattomasti Tomia ja mua. Hetkeksi aikaa luomouduin sen ja Billin silmiin kunnes tajusin tervehtiä. "Moi oon UD:n Janni", sanoin ja tunsin punan nousevan kasvoilleni. "Tom, kiva kun on muitakin kuuluisuuksia tässä koneessa" Tom sano ja alko hymyilemää. "Paskat me mitää kuuluisuuksia ollaan" sanoin ja Tomppa tökkäs Mattin yli mua kylkeen. -Mistä muuten tiedätte meijät, mut. Tai siis", sanoin ja jäin sanoihin. "Oltiin hesassa teijän keikalla. Ihan muuten vaan, Bill halusi nähä teijät", se sano ja kahto Billiin. Bill moikkas mulle ja vetäs Tomin pois. Tom kääns viel päänsä ja iski silmää. Aloin nauramaan hiljaa kippurassa ja katsoin kauhusta valkeita Mattia ja Tomppaa. Näin Tompan silmissä kateuden. "Mitä?" kysyin ja tuijotin Mattia silmiin.

!Tässä tää eka osa sitten oli. Keksikää tälle nimi. Mitä piditte? Kommentoikaa tai en jaksa jatkaa....!